ÚJDONSÁG

arr3Termelői - 2016 - 2017 méhpempő!!!A méhészek figyelmét munkájuk során nem ke­rülhette el az a különbség, amely az anya és... arr3MéhpempőMinden amit tudni illik a méhpempőről!Kéretik megosztani hiszen sokaknak segíthet! Hogy mi is... arr3AkciókTisztelt vásárlók!   Amennyiben Ön már regisztrált a honlapunkra, nem kell mást tennie,...

AKCIÓS ÁRU

KAPCSOLAT

Bodó Józsefné Méhész
HUN 3400 Mezőkövesd
Alma utca 39.
tel: +36305220184
info@bodomeheszet.hu

LEGNÉPSZERŰBB

Ámorakácméz 0.5Kg.
Áraink 1 000 Ft
imgempty
Befőttes üveg 720ml
Áraink 89 Ft
Vásárolni kívánt mennyiség:

KÉRDŐÍV


Hogyan vásároljunk.
Hogyan vásároljunk

 

  1. RENDELÉS.
  2. RENDELÉS MENETE RÉSZLETESEN.
  3. ÁR.
  4. FIZETÉSI MÓD.
  5. SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ, SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL.
  6. SZÁLLÍTÁS.
  7. ÁTVÉTEL.
  8. FUTÁR ÉS EGYÉB SZÁLLÍTÁSI DÍJJAK.

 

 

RENDELÉS:


A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges! A Felhasználónak a böngészés során van lehetősége az áruház termékei közt választania. A „Kosárba” ikonra történő kattintással virtuális vásárlói kosárba kerül(nek) a termék(ek) és megjelenik a kosár aktuális tartalma. Itt a mennyiség bármikor módosítható vagy a kosárba helyezett termék törölhető. Itt látható a termék listaára, az esetleges kedvezményes, adott vevőre szabott érvényes ár is. A böngészés ezt követően tetszőlegesen folytatható. A kosár tartalma folyamatosan nyomon követhető és bármikor módosítható, törölhető. Ha a böngészést a Felhasználó befejezte, akkor a Vásárlás megkezdésére kattintva láthatja a teljes megrendelést. Amennyiben a Felhasználó változtatni szeretne, úgy a Vissza gombra kattintva ezt még megteheti. Ha már nem kíván módosítani, úgy a Megrendelés-re kattintva a rendelés automatikusan továbbításra kerül a webáruháznak. A rendelés akkor kerül rögzítésre , ha megjelenik a "rendelését rögzítettük" szöveg, valamint megérkezik a Vásárló által megjelölt e-mail címre az automatikus üzenet, mely nyugtázza, hogy a megrendelés eljutott a webáruház részére. A rendelés rögzítését követően még a rendelés beérkezésének napján, vagy legkésőbb az azt követő első munkanapon a webáruház e-mail útján elküldi a megrendelés visszaigazolását. Abban az esetben, ha a visszaigazolás nem érkezne meg, akkor a Vásárlónak lehetősége van webáruház ügyfélszolgálatán felvilágosítást kérnie:

info@bodomeheszet.hu címre küldött levél útján

telefonon munkanapokon reggel 8.00 és délután 18.00 között (Tel.: +36-30/522-0184).

RENDELÉS MENETE RÉSZLETESEN:

Első lépésként mindenképp regisztrálni kell a webáruházban amit http://www.webareal.hu/www-bodomeheszet-hu/e-register - erre a linkre kattintva tehet meg.

A regisztrációt befejezve kap egy e-mailt, amiben szerepelni fog egy link amire kattintva megerősítheti a regisztrációját, és ezzel érvényesíti a választott felhasználónevét és jelszavát, amivel a későbbiekben be tud jelentkezni a webáruházba és rendelést tud továbbítani a webáruház üzemeltetőinek.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A méhpempő rendelésekor mindenképpen tartsa szem előtt, azt, hogy a rendelése a kiszállítást követően NEM LEMONDHATÓ, ugyanis egy gyorsan romlandó termékről van szó, és amennyiben Ön ezt nem veszi át, a visszajutás ideje alatt – még visszakerül a feladóhoz – a termék megromlik, és Ön ezáltal szándékos kárt okoz méhészetünknek.

Amennyiben mégis megrendeli ezen terméket, mi elektronikusan, és telefonon is tájékoztatni fogjuk Önt a szállítás várható időpontjáról. Ez lehet, email, telefonhívás, és SMS is.

Ennek ellenére, amennyiben Ön mégis úgy dönt, hogy a megrendelt terméket nem veszi át a futártól, a Méhészetünket ért kárt, Öntől jogi úton fogjuk visszaperelni!

Ezen intézkedést sajnos olyan vásárlók miatt kellett bevezetni, akik sajnos képtelenek voltak elolvasni a rájuk vonatkozó ÁSZF ezen részét.


A kiválasztott termékeket, a kosárba rakva rendelheti meg, a rendelés véglegesítésével. Amennyiben a kiválasztott árut megrendelte, kapni fog egy e-mailt, amiben szerepelni fog a kiválasztott áru. A rendelés visszaigazoló e-mail a szállítási költséget nem tartalmazza, így a szállítási díjról lentebb tud tájékozódni. Ha a rendelésről vagy a kiválasztott áruhoz tartozó szállítási díjról kérdése lenne, bátran forduljon a webáruház üzemeltetőihez, amit az info@bodomeheszet.hu címen érhet el.

ÁR:

Az eladási ár mindig a kiválasztott termék mellett  kerül feltüntetésre, magyar forintban értendő és a Magyar Köztársaság területén érvényes. A jelzett fogyasztói ár minden esetben tartalmazza az ÁFA-t, de a szállítási költséget nem. 

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

Árváltozás esetén, a változást megelőzően feladott megrendelésben szereplő régi - változást megelőző - ár az érvényes, és az kerül felszámításra.
A webáruház üzemeltetője az interneten keresztül értékesített termékekre vonatkozó tulajdonjogát fenntartja a termék vételárának és az ahhoz tartozó szolgáltatásnak –csomagküldő - teljes kiegyenlítéséig, pénzügyi teljesítéséig. A vételár, illetve díj kiegyenlítésekor a tulajdonjog, ill. a jogosultság átszáll a Vásárlóra.
A honlapon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a honlap tulajdonosának részéről nem minősül nyilvános ajánlattételnek! Megrendelési igény esetén, a megrendelt terméket visszaigazoljuk a pontos vételárral és a szállítási feltételekkel.

FIZETÉSI MÓD:


Utánvéttel: (átvételkor a futárnak fizetendő):
A megrendelt termék, valamint a kiszállítás költsége csomagküldő szolgáltatás igénybevétele esetén a termék kiszállításakor, egészen pontosan az átvételkor kerül megfizetésre, készpénzben a futárnak átadva , átvételi elismervény kézhezvétele, illetve a csomag átadásával egyidőben. 

Előre utalással:
A megrendelt termék, valamint a hozzá tartozó csomagküldési díj banki előre utalással is kiegyenlíthető. Ebben az esetben az utalás a megrendelés visszaigazolás megérkezését követően indítható. A megrendelés visszaigazolás tartalmazza az összes adatot és információt, mely az utalás teljesítéséhez szükséges. Az utalás megjegyzés rovatában a megrendelés visszaigazolás számát fel kell tüntetni. A megrendelt termék kiszállításáról a webáruház csak és kizárólag a teljes vételár és a csomagküldési díj együttes megfizetését követően intézkedik. A megrendeléshez tartozó teljes pénzügyi rendezés alatt a webáruház a visszaigazolásban megadott számlaszámra (visszaigazolási számmal ellátott) megérkezett és jóváírt teljes összeget érti (vételár +csomagküldési díj).

SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ, SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL:


Szállítási határidő:

A webáruházunkban lévő termékek esetén a szállítási határidő átlagosan 1 munkanap, a 14 óra elött leadott rendelések esetén.

Amennyiben termékünk, nem raktáron hanem rendelhető státuszban van a rendelésről, és a szállítás lehetséges időpontjáról telefonon, vagy e-mail-ben értesítjük.

A raktáron lévő termékek szállítási határideje, utánvétes csomagküldés igénybevétele esetén, rendelés, és a visszaigazolástól számított max. 5 munkanap. Fizetési módként előre utalás választásakor a megrendelt termékek szállítási határideje maximum 3 nap, amennyiben a megrendelés és a fizetésbeli teljesítés között nem telik el 1 munkanap.

Személyes átvétel választása esetén a kiválasztott termék azonnal elvihető.

Mindegyik szállítási és átvételi mód esetén a rendelés visszaigazolásunk szerinti határidő az írányadó.

SZÁLLÍTÁS:


A megrendelt termékek kiszállításáról az esetek 100%-ban az GLS gondoskodik.


ÁTVÉTEL:


A kiszállítás Hétfőtől-Péntekig történik. A Vásárlónak átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Hiánytalan teljesítés esetén az átvételt a Vásárló aláírásával köteles elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a webáruháznak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját a webáruház nem fogadja el. 
Esetleges kifogását a Vásárlónak 3 napon belül jeleznie kell az info@bodomeheszet.hu e-mail címen. Amennyiben a Vásárló az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is a Vásárlót terheli.


GLS, FUTÁR ÉS EGYÉB SZÁLLÍTÁSI DÍJJAK:

A kiválasztott terméket a jelenleg hatályos futár feltételeknek megfelelően tudjuk szállítani.

 

Webáruházunkból, csak regisztrált felhasználók tudnak vásárolni.

Visszatérő vásárlóinknak, 20Kg rendelés fölötti mézvásárlás esetén a futár díjat átvállaljuk.

/Visszatérő vásárlóknak tekintjük, azon felhasználókat akik legalább 10 alkalommal már rendeltek webáruházunkból!/

 

Futárszolgálat:

Csak abban az esetben választható, ha rendelkezik élő, elérhető mobiltelefon számmal.

Bruttó szállítási költsége futárnak történő fizetés esetén


Előre utalás estén:

  • 0 - 1 Kg - 1390Ft / csomag
  • 1 - 5 Kg - 1690Ft / csomag
  • 5 - 10 Kg - 1990Ft / csomag

 

10Kg fölött egyedi szállítási díj, felhívjuk telefonon!

 

Utánvétes szállítás estén:

 

  • 0 - 1 Kg - 1690Ft / csomag
  • 1 - 5 Kg - 1790Ft / csomag
  • 5 - 10 Kg - 1990Ft / csomag

 


10Kg fölött egyedi szállítási díj, felhívjuk telefonon!

A szállítás díjja autómatikusan nem adódik hozzá a kiválasztott termékek árához. Amennyiben ezen leírás alapján nem tud eligazodni, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, vagy mail-ben /info@bodomeheszet.hu/, vagy telefonon/+36-30/522-0184/.

A kiválasztott terméket a választott szállítási módhoz kapcsoltan 24-78 órán belül átveheti.

 

 



 


szerk:BJA 2011-03-12


FELHASZNÁLÓINK VÉLEMÉNYEI

img comment

 

MDczMzBjY